لینک بیلدینگ برای بهبود رتبه

راهنمای کاربردی لینک بیلدینگ برای سئو بیشتر با پرشین تولز

محتوای ستونی مهمترین و اصلی ترین نوع محتوا در وب سایت شما است که هر یک از انواع خدمات، محصولات و یا موضوعات مهم کسب و کار شما را به طور کامل شرح می دهد. معمولا در این صفحات از تکنیک آسمان خراش (Skyscraper Technique) استفاده می کنند. بیشتر افراد فقط وقت و هزینه خود را صرف دریافت لینک های جدید می کنند اما اصلاً وضعیت آنها را پیگیری نمی کنند. اگر می خواهید مردم برای شما احترام زیادی قائل شوند، ابتدا باید احترام خودتان را نسبت به آنها نشان دهید. اگر می خواهید از رادار گوگل دور شوید و هنگام لینک سازی سایت تان مجازات نشوید، تنها راه شما شبکه ای سازی است.

در واقع، در رپورتاژ بخشی از تبلیغ سایت شما به عنوان بخشی از محتوای اصلی سایت منتشر دهنده محسوب می‌شود، که این مهم‌ترین، مزیت استفاده از این روش است. همچنین، الگوریتم رنک‌برین با تحلیل رفتار کاربران، نقش مهمی در ارزیابی ارتباط لینک‌ها و تجربه کاربری ایفا می‌کند. از سوی دیگر، الگوریتم مرغ مگس‌خوار با تأکید بر درک مفهوم و ارتباط کلمات کلیدی، به بهبود لینک‌سازی داخلی و هدفمند کمک می‌کند. این الگوریتم‌ها با ایجاد تعادل میان کیفیت محتوا، رفتار کاربر و ارتباط لینک‌ها، موفقیت لینک‌سازی را تقویت می‌کنند. هرچه یک صفحه وب لینک‌های باکیفیت بیشتری از صفحات دیگر دریافت کند، به گوگل این پیام را می‌دهد که آن صفحه محتوا ارزشمندی دارد و شایسته نمایش در نتایج برتر جستجو است.

با استفاده از این داده‌ها، می‌توان لینک‌هایی با ارزش بالا شناسایی و در استراتژی لینک‌سازی خود به کار ببریم. لینک‌سازی نادرست نه‌تنها ممکن است باعث کاهش رتبه سایت شما شود، بلکه می‌تواند به جریمه شدن آن توسط گوگل منجر شود. لینک‌سازی از سایت‌های بی‌کیفیت، غیر مرتبط ، استفاده از لینک‌های مخفی یا لینک‌های انبوه بدون استراتژی، از جمله خطاهایی هستند که وب‌سایت‌ها را به سمت جریمه شدن سوق می‌دهند. همچنین، بهینه‌ سازی متن لنگر باید با توجه به نیازهای وب‌ سایت و استراتژی لینک بیلدینگ تعیین شود. این به معنای تنظیم درست تعداد لینک‌ ها و کلمات کلیدی در متون لنگر است تا به بهترین نحو ممکن نتیجه حاصل از لینک سازی مشاهده شود.

به عبارت دیگر، لینک‌ها به گوگل کمک می‌کنند تا کیفیت و اعتبار صفحات وب را ارزیابی کند. انکر تکست (Anchor Text) یا متن قابل کلیک لینک باید مرتبط با محتوای صفحه هدف باشد. انتخاب کلمات کلیدی مرتبط و طبیعی، کمک می‌کند که لینک‌ها به‌عنوان یک سیگنال مثبت توسط موتورهای جستجو تفسیر شوند. یکی از ابزارهای مفید برای تحلیل رقبا و شناسایی استراتژی‌های لینک‌سازی آن‌ها، استفاده از سیمیلار وب (SimilarWeb) می باشد. این ابزار اطلاعات کامل و جامعی درباره منابع ترافیک، کلمات کلیدی، و سایت‌های ارجاع‌دهنده رقبا ارائه می کند.

به لینکی که از سایتی به سایت دیگر ارجاع داده می‌شود اصطلاحا بک لینک (Backlink) می گویند. اما اگر شما پروفایلی در یک سایت تصادفی ایجاد کرده و لینکی درج کرده‌اید، گوگل اهمیت زیادی به آن نخواهد داد. داشبورد ابزار Backlink Analytics Semrush توزیع دامنه‌های ارجاع دهنده شما را بر اساس امتیاز اعتبار دامنه آن‌ها نشان می‌دهد. زمانی که کاربران سایت های دیگر، لینک محتوا یا سایت شما را آنجا ببینند، به احتمال خیلی زیاد بر روی آن کلیک می کنند. این کار می تواند در بیشتر مواقع، برایتان درآمد هم داشته باشد؛ چرا که کاربران تازه وارد به سایت شما، خدمات سایت را مشاهده می کنند و از شما خرید خواهند کرد. قدرت دامنه (Domain Authority یا DA) یکی از معیارهای مهم برای ارزیابی کیفیت یک بک‌لینک است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. استراتژیک بودن به معنای این است که از همان ابتدای امر، اهداف مشخصی را برای خودتان تعیین کنید. بنابراین اگر خواهان هدایت ترافیک بیشتری به سایت خود هستید، ریپورتاژ آگهی شما باید در سایت هایی باشد که ترافیک خوبی را به سمت شما هدایت کنند. برای سفارش آنلاین سئوی پیشرفته کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین سئوی پیشرفته ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید. روش های گفته شده، روش هایی هستند که عموم صاحبان سایت آن را انجام می دهند. در ادامه راهکارهایی را به شما میگوییم که در ایران هنوز جا نیفتاده و بازدهی بالایی ندارد.

به‌عنوان مثال، اگر در حوزه فناوری فعالیت دارید، لینک‌سازی از سایت‌های مرتبط با فناوری می‌تواند مؤثرتر از لینک‌سازی در حوزه‌های غیرمرتبط باشد. با توجه به پیشرفت‌های سریع در زمینه هوش مصنوعی، لازم است که هر متخصص سئو و بازاریاب دیجیتال با روندهای جدید لینک بیلدینگ آشنا شود. در این وبینار، شما با روش‌های نوین و ابزارهای کاربردی برای ایجاد لینک‌های معنایی مبتنی بر هوش مصنوعی آشنا خواهید شد. این وبینار فرصتی عالی برای یادگیری و بهره‌برداری از تکنیک‌های پیشرفته در لینک بیلدینگ است که به شما کمک می‌کند تا سایت خود را به بالاترین سطح سئو برسانید. اما هنوز هم بک لینک یکی از مهم ترین معیار های گوگل برای افزایش رتبه یک سایت است.

کلمه لینک یا انکر تکست (anchor text) همان عبارتی است که کاربر روی آن کلیک می‌کند و به صفحه مقصد هدایت می‌شود. لینک‌ های خریداری شده ممکن است به نظر برخی افراد مفید باشند، اما باید با احتیاط به آن‌ ها نگاه کرد. لینک‌ های خریداری شده باید از منابع معتبر باشند و به طور طبیعی به نظر بیایند.در غیر این صورت موجب جریمه سایت می شوند. به یاد داشته باشید لینک بیلدینگ در دستیابی به رتبه های بالا در جستجوی ارگانیک ضروری است. کانون ایران نوین به‌عنوان یکی از پیشگامان عرصه تبلیغات، همراهی مطمئن برای کسب‌وکارهایی است که به دنبال رشد و توسعه حرفه‌ای هستند. ما با بهره‌گیری از تیمی متخصص و با تجربه، خدمات کاملی در زمینه سئو، هویت برند و بیزنس پلن ارائه می‌دهیم.

لینک‌ بیلدینگ به معنای ساختن لینک‌هایی است که برای سایت شما اعتبار و ترافیک بیشتری جذب کنند. برای لینک‌سازی می‌توانید از روش‌های متنوعی همچون رپورتاژ، کامنت‌گذاری، وبلاگ‌نویسی در سایت‌های رایگان و حتی خرید بک‌لینک به‌صورت محدود استفاده کنید. اما دقت کنید که استفاده بیش‌ازحد از این تکنیک‌ها می‌تواند منجر به جریمه و کاهش رتبه سایت شما توسط گوگل شود. در این مقاله مهم ترین نکات در لینک بیلدینگ که باید بلد باشید اشاره شده است که می‌تواند در بهبود رتبه سایت شما موثر باشد. لینک‌ سازی فرآیند ایجاد ارتباط بین صفحات مختلف وب است که از طریق لینک‌ها انجام می‌شود.

البته، می‌توانید برای تبلیغ اینفوگرافیک خود تلاش بیشتری انجام دهید و از آن برای ایجاد لینک به وب‌سایت‌تان استفاده کنید. به عنوان مثال، به دست آوردن بک لینک از یک سایت خبری پربازدید، ارزش بیشتری نسبت به دریافت لینک از یک وبلاگ ناشناس دارد. Semrush و Ahrefs زمانی که می‌خواهید اعتبار دامنه (DA) یا رتبه‌بندی دامنه (DR) یک دامنه را بررسی کنید، نیز کارآمد خواهند بود. Trust Flow به معنای میزان اعتبار و اعتماد یک وب‌سایت است که توسط Majestic اندازه‌گیری می‌شود. این معیار به‌طور کلی به کیفیت لینک‌های ورودی و تاثیر آن‌ها بر سئو وب‌سایت کمک می‌کند. بک‌لینک‌های از وب‌سایت‌های با Trust Flow بالا معمولاً اعتبار بیشتری دارند.

یک لینک خوب از یک وب سایت پربازدید می‌تواند باعث افزایش ترافیک ارگانیک شود. بک‌لینک‌هایی که از سایت‌های مرتبط با صنعت یا حوزه تخصصی شما به سایتتان داده می‌شوند، نه تنها از لحاظ کیفیت بلکه از لحاظ ارتباط موضوعی نیز اهمیت بالایی دارند. از طرف دیگر، برخی بلاگ‌ها ممکن است از نظر گوگل اسپم محسوب شوند، بنابراین بهتر است قبل از استفاده، اعتبار دامنه آن‌ها را بررسی کنید. همچنین اگر محتوای تکراری یا بی‌کیفیت ایجاد کنید، این بلاگ‌ها نه تنها به شما کمکی نخواهند کرد، بلکه ممکن است باعث جریمه شدن سایت شما نیز شوند. همچنین، پست مهمان می‌تواند به شما کمک کند که ترافیک جدید از مخاطبان وب‌سایت میزبان به سایت خود جذب کنید، به‌ویژه اگر موضوع سایت میزبان با حوزه کاری شما هم‌خوانی داشته باشد. ایجاد مسابقات یا چالش‌هایی که کاربران را تشویق به مشارکت کند، می‌تواند لینک‌های زیادی را به همراه داشته باشد.

این لینک‌ها می‌توانند برای وب‌سایت‌های تازه کار و نوپا مفید باشند، اما باید توجه داشت که این دامنه‌ها باید معتبر و با کیفیت باشند. به عنوان مثال، اگر صفحه مقصد شما درباره “لینک‌ سازی” است، انکر تکست می‌تواند “تکنیک‌های لینک‌سازی” باشد که گوگل و کاربران را به محتوای مرتبط هدایت می‌کند. وقتی به وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های مرتبط در صنعت یا حوزه کاری خود دسترسی پیدا می‌کنید (به‌ویژه برای تبلیغ محتوا یا اینفوگرافیک‌هایی که ایجاد کرده‌اید)، هدف اصلی ممکن است دریافت لینک باشد. وقتی سایت‌های معتبر و معروف به محتوای شما لینک می‌دهند، این موضوع به افزایش اعتبار برند شما کمک می‌کند. APIهای گوگل یکی از مهمترین ابزارهای سئو شناخته می‌شود که باعث می‌شود ترافیک سایت شما به صورت طبیعی افزایش پیدا کند.

بعد از اینکه استراتژی لینک بیلدینگ خود را برنامه ریزی کردید، می توانید فرآیند دریافت بک لینک را آغاز کنید. در این مرحله نباید زیاد عجول باشید چرا که باید به دنبال روش های طبیعی در دریافت بک لینک بگردید. فرآیند لینک بیلدینگ شما باید آهسته و به تدریج انجام شود تا گوگل شما را به عنوان اسپم شناسایی نکند. برای اینکه کمپین لینک بیلدینگ شما طبیعی جلوه کند، بهتر است در روز، بیشتر از 5 الی 10 لینک ایجاد نکنید. بسیاری از مخاطبان ما تواسته اند با استفاده از راهنمایی های کارشنان نوین، جایگاه سایت خود را در گوگل بهبود بخشند. طبیعتاً در مقابل، عده ای هستند که نتوانسته اند به صفحه اول نتایج جستجو گوگل راه پیدا کنند.

در نهایت، برای کسب لینک‌های با کیفیت از فروشگاه‌های آنلاین، بهتر است همواره به محتوای خود دقت کنید و مطالبی با کیفیت و مفید برای بازدیدکنندگان ارائه دهید. همچنین، پیوستن به انجمن‌های مرتبط با حوزه کسب‌وکار شما و شرکت در بحث‌های آن‌ها، می‌تواند برای کسب لینک‌های جدید و با کیفیت نیز موثر باشد. برای سئوی بهتر باید تعداد بک لینک به صفحات داخلی در مجموع سه برابر صفحه اول باشد. به این دلیل که بیشتر بازدیدکنندگان شما انتظار دارند مستقیما به بخش مورد نظر خود هدایت شوند و بنابراین ورود بازدیدکنندگان به صفحات داخلی وبسایت جالب تر است تا صفحه اول سایت. به طور کلی اگر همه بک لینک‌ها به صفحه اصلی سایت داده شوند و به صفحات داخلی در سایت لینک داده نشوند این امر سبب می شود بک لینک‌ها در نظر گوگل تقلبی به نظر برسند. قبل از اینکه وارد استراتژی‌های گام‌به‌گام لینک‌سازی شویم، لازم است بدانید چه چیزی یک لینک را خوب (یا بد) می‌کند.

با یادگیری تکنیک‌های مناسب لینک بیلدینگ و به کارگیری آن‌ها، می‌توانید به مرور اعتبار سایت خود را افزایش دهید و در نتایج جستجوی گوگل بهتر دیده شوید. ثبت سایت خود در دایرکتوری‌های معتبر می‌تواند به شما کمک کند تا بک لینک‌های با کیفیت بگیرید. این دایرکتوری‌ها شامل دایرکتوری‌های صنعتی، دایرکتوری‌های محلی و دایرکتوری‌های مرتبط با حوزه کاری شما می‌شوند. لینک بیلدینگ عمل به دست آوردن هایپرلینک از وب‌سایت‌های دیگر به وب‌سایت شما است که یکی از اجزای کلیدی سئو محسوب می‌شود. این فرایند شامل به دست آوردن لینک از سایر وب‌سایت‌ها از طریق روش‌های مختلف، مانند رپورتاژ آگهی، پست مهمان، ساخت لینک شکسته و ... این مرحله بسیار مهم و ضروری است زیرا به شما اجازه می دهد کلمات کلیدی مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید و با استفاده از آنها موقعیت تجاری خود را بهبود بخشید.

علت تاثیرگذاری بالای این لینک‌ها، گرفتن لینک از سایت‌هایی فوق العاده معتبر و پربازدید است. شما با این تکنیک‌ها علاوه بر افزایش رتبه، رونق چشمگیری در فروش محصولات و خدمات خود را تجربه خواهید کرد. لینک‌های داخلی (internal link)، هایپرلینک‌هایی در یک صفحه از سایت شما هستند که خواننده را به یک صفحه هدف در سایت شما هدایت می‌کنند. متن لینک (Anchor Text)، موضوع صفحه‌ی لینک شده را به گوگل معرفی می‌کند. سعی کنید لینک‌هایی با متن یکسان نسازید و از کلمات کلیدی محتوا به عنوان متن لینک استفاده کنید.

این روزها، پادکست در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است زیرا می‌توانید در حین حرکت به آن‌ها گوش دهید و چیزهای جدیدی یاد بگیرید. همچنین تقریباً در مورد هر موضوعی که ممکن است بخواهید در مورد آن بدانید، یک پادکست وجود دارد. یک استراتژی لینک بیلدینگ موثر، کامنت گذاشتن برای پست‌های وبلاگ در وب سایت‌های مرتبط است. قدرت دامنه یا Domain Authority، معیاری برای نشان دادن ارزش کل دامنه/سایت است که توسط Moz توسعه یافته است. در این راستا فاکتورهای بسیاری از جمله میزان کیفیت محتوا، تعداد و کیفیت لینک‌های خارجی، تعداد بازدید و میانگین مدت زمان استفاده‌ی کاربران از سایت در نظر گرفته می‌شوند. این لینک‌ها به‌طور معمول از طریق محتوای با کیفیت، معتبر و مفید به‌دست می‌آیند و نشان‌دهنده اعتبار و محبوبیت وب‌سایت شما در میان کاربران و سایر وب‌سایت‌ها هستند.

لینک‌سازی خارجی یا بک‌لینک‌ها زمانی اتفاق می‌افتند که سایت‌های دیگر به محتوای سایت شما لینک می‌دهند. این موضوع اعتبار و شهرت سایت را افزایش می‌دهد و به موتورهای جستجو نشان می‌دهد که محتوای شما معتبر و قابل اعتماد است. ساختار لینک‌ها در لینک‌سازی تأثیر مستقیم بر کیفیت لینک و در نهایت بر سئو وب‌سایت دارد. ایجاد یک لینک با رعایت اصول فنی و کاربردی، به گوگل کمک می‌کند تا محتوای لینک‌شده را بهتر درک کند و به کاربران نیز اطلاعات دقیقی ارائه دهد. همچنین، با این روش می‌ توانید به عنوان یک منبع معتبر در دید موتورهای جستجو نیز شناخته شوید.

علاوه بر این، با قرار دادن لینک سایت خود در بخش‌هایی از فروشگاه‌های آنلاین که مرتبط با محصولات یا خدمات شما هستند، می‌توانید به راحتی ترافیک و بازدیدکنندگان جدیدی را به سایت خود جذب کنید. همچنین، بستر فروشگاه‌های آنلاین می‌تواند برای افزایش فروش و پیشرفت کسب‌وکار شما نیز موثر باشد. به‌طور کلی، شما باید لینک‌هایی را از سایت‌های معتبر دریافت کنید، مخصوصاً سایت‌هایی که از نظر موضوعی به سایت شما نزدیک هستند. اینفوگرافیک‌ها ازجمله محتواهایی هستند که به‌راحتی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند. طراحی یک اینفوگرافیک جذاب و ارائه کد امبد (Embed Code) برای استفاده در سایت‌های دیگر می‌تواند لینک‌های طبیعی را به همراه داشته باشد. با شناخت روش‌های صحیح لینک‌سازی و اجتناب از تکنیک‌های غیرمجاز، می‌توانید اعتبار سایت خود را افزایش داده و از جریمه‌های احتمالی جلوگیری کنید.

در دنیای دیجیتال امروز، بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو یکی از اولویت‌های اصلی هر کسب‌وکار آنلاین است. تکنیک‌های نوین لینک‌سازی به عنوان یکی از مؤثرترین روش‌ها برای دستیابی به این هدف شناخته می‌شوند. این مقاله به بررسی تکنیک‌های نوین و کارآمد لینک‌سازی می‌پردازد و اهمیت این تکنیک‌ها را در بهبود رتبه سایت‌ها توصیف می‌کند. ترکیب استراتژی لینک بیلدینگ و رپورتاژ آگهی می‌تواند به بهبود قابل ملاحظه‌ای در ترافیک وب‌سایت شما منجر شود. برای شروع، نیاز است که تحقیق دقیقی در مورد کلمات کلیدی مرتبط با صنعت یا محصول سایت خود انجام دهید.

بنابراین یکی از فاکتورهای مهم در سئو سایت از نظر گوگل، محتوای با کیفیت و ارزشمند است. در واقع گوگل این طور تحلیل می کند که اگر محتوای شما خوب باشد، کاربران دیگر آن را منتشر می کنند تا دیگران هم بتوانند از آن بهره ببرند. وب سایت هایی که ترکیبی از شبکه های اجتماعی و وبلاگها هستند، در قالب سوشیال بوکمارک شناخته می شوند. در این دسته از سوشیال ها شما میتوانید در لایک و اشتراک گذاری محتوا و مطالب خود بپردازید و هم محتوای متنی خود را مانند وبلاگ ها با لینک سازی برای سایت خود منتشر کنید. مدیوم، ردیت و ویرگول از نمونه سوشیال بوکمارک های رایج داخلی و خارجی هستند. اگر سایتتان را راه اندازی کرده اید و محتوا های ارزشمندی نیز تولید کرده اید، اما هنوز برای گفتن بک لینک اقدامی نکرده اید، باید بدانید که بخش زیادی از زحمات شما بی نتیجه خواهد ماند.

بنابراین، افزودن تنوع به لینک‌ های ورودی سایت می‌ تواند از چنین مسائلی جلوگیری کند. شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین و پینترست می‌توانند مکمل خوبی برای استراتژی لینک‌سازی شما باشند. با فعالیت در رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید تعاملات خود را افزایش دهید و محتوایتان را با مخاطبان هدف خود به اشتراک بگذارید. در نهایت می‌توانید به سایت خود لینک داده، از کاربران بخواهید وارد آن شوند و آن را به اشتراک بگذارند. در این روش متداول، شما از وب‌سایت‌هایی که مرتبط با کسب و کار شما هستند، تقاضا می‌کنید که لینک وب‌سایت شما را درون سایت خود قرار دهند. در ابتدای این محتوا به شما گفتیم که دلایل موفقیت و محبوبیت گوگل در میان کاربرانش، نمایش محتوای ارزشمند به آنها است.

اگر در حال حاضر کاری را انجام می دهید، نتیجه آن را چند ماه بعد می بینید. پس نگران نباشید و به راه خود ادامه دهید تا به رتبه های بالاتر دست پیدا کنید. لینک‌های غیرمرتبط یا بی‌کیفیت می‌توانند کاربران را به صفحات بی‌ارتباط هدایت کنند، که این موضوع ممکن است باعث نارضایتی کاربران و افزایش نرخ پرش (Bounce Rate) شود. ایجاد تعداد زیادی لینک در زمان کوتاه می‌تواند موجب جریمه شدن سایت شود، زیرا گوگل این عمل را غیرطبیعی تفسیر می‌کند. اکنون که میدانید چگونه کیفیت یک لینک‌ها را تعیین کنید، زمان آن رسیده است که شروع به ایجاد لینک سازی‌های با کیفیت بالا برای سایت خود کنید. قبل از اینکه به استراتژی‌های لینک سازی که باید در سال 2022 استفاده کنید بپردازیم، مهم است که بفهمیم چه نوع لینک‌هایی را باید برای وب سایت خود بسازید.

در دنیای پیچیده و متغیر سئو، لینک بیلدینگ (Link building) نقشی محوری در رشد سایتتان ایفا می‌کند. داشتن استراتژی درست در این کار و ساخت بک لینک‌های باکیفیت به‌طور قابل توجهی ترافیک ارگانیک، رتبه در سرپ و اعتبار وب‌سایتتان را به ویژه در حوزه‌های رقابتی افزایش می‌دهد. لینک سازی فرآیند ایجاد پیوند و لینک بین وب‌سایت شما و سایر وب‌سایت‌های معتبر است. این پیوندها به موتورهای جستجو سیگنال ارسال می‌کنند که محتوای شما ارزشمند و قابل اعتماد است. در نتیجه، اهمیت لینک سازی برای وب‌سایت شما این است که در رتبه‌های بالاتری در نتایج جستجو قرار می‌گیرد و دسترسی شما به مخاطبان بیشتری فراهم می‌شود. تا انتهای این مقاله با تسمینو همراه باشید تا با تکنیک‌های Link building و تاثیر آن‌ها بر سئو سایت آشنا شوید.

بسیاری از وب سایت های خارجی، این امکان را به شما می دهند که یک مقاله با ارزش در سایتشان منتشر کنید و در ازای این کار، به شما لینک می دهند. از آنجاییکه دیجی کالا یکی از بزرگترین و موفق ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است، وب سایت های زیادی در زمینه کسب و کار به آن لینک می دهند. وب سایت های مختلفی وجود دارند که شما می توانید از آن ها برای انتشار Pdf های خود استفاده کنید. شما می توانید از محتواهای پر بازدید خود pdf تهیه کنید و در این وب سایت ها منتشر کنید. برای این منظور کافی است در متن pdf خود لینک سایت خود را قرار داده و Pdf مورد نظرتان را در این نوع سایت ها منتشر کنید. گوگل آن را دستکاری در الگوریتم خود می‌داند و ممکن است وبسایتتان را جریمه کند.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/